رئیس جمهور روسیه با تبریک عید قربان، نقش مسلمانان در توسعه کشور روسیه را بسیار مهم و اساسی دانست و وحدت جامعه مسلمانان را ضامن توسعه کشور خواند.

"ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه با تبریک عید قربان به مسلمانان،  نقش مسلمانان در توسعه کشور روسیه را بسیار مهم و اساسی دانست. به گفته رئیس جمهور روسیه، وحدت جامعه مسلمانان ضامن توسعه کشور می باشد.

در متن ریاست جمهوری روسیه آمده است: "یکپارچگی امت چه در گذشته و چه امروزه پایه و اساس تکامل و توسعه گفتگو بین ملیتی و بین مذهبی و حل مسائل مرتبط با توسعه کشور به حساب می آید. مایه خوشحالی است که این ظرفیت عظیم در طرح‌ها و پروژه‌های آموزشی، روشنگری و فرهنگی مجسم می‌شود و مورد توجه است، و اینکه در جهت صلح و تفاهم در جامعه حرکت می‌کند."

به نقل از خبر گزاری کرملین، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه افزود: "سنت‌های ریشه‌ای و منحصر به فرد تاریخی عید قربان حاکی از ریشه‌های محکم معنوی، ارتباط صحیح و متوالی نسل هاست، که در آن قدرت اتحاد انگیز و تقویت جامعه مسلمانان روسیه نهفته است."

گفتنی است که در مراسم آیینی مذهبی عید قربان نیز به مانند سایر اعیاد و مناسبت‌های مذهبی، مسلمانان روسیه به واسطه‌ی اداره دینی مسلمانان اداره دینی این کشور پذیرای تبریکات رسمی مقامات ارشد دولتی این کشور بوده‌اند. از جمله‌ی این پیام‌های تبریک می‌توان پیام تبریک ریئس‌جمهوری، نخست‌وزیری، شهرداری و سایر مراکز دولتی روسیه اشاره داشت.

منبع خبر: اسلام نیوز

https://www.islamnews.ru/news-536028.html

کد خبر 2403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =